فلومترهای منطقه متغیر با مخروط های کاهش دهنده PVC ویژه جهت مواد شیمیایی

مشتری ما برای یک برنامه تصفیه و تصفیه آب به چندین فلومتر در اندازه های مختلف , کم هزینه , با خواندن عالی و وزن کم نیاز داشت . علاوه بر این، نصب آن باید تا حد امکان ساده باشد.

علاوه بر این، از آنجایی که قبلاً یک نصب وجود داشت و اصلاح آن امکان پذیر نبود، لازم بود از مخروط های کاهش دهنده سوکت های حلال PVC به روتامترها برای تطبیق ابزارها با آن استفاده شود.

بنابراین، راه‌حل ایده‌آل تامین فلومترهای منطقه متغیر با مخروط‌های احیای پی وی سی مخصوص بود . سری PS ما با لوله پلاستیکی به دلیل ویژگی های آن برای این برنامه انتخاب شده است.

این شناور به دلیل سازگاری با مواد از PVC + Pb ساخته شده بود زیرا سیال نیاز داشت که قسمت های تماس تجهیزات از مواد پلاستیکی ساخته شود.

با توجه به جریان برنامه، شناورهای نصب شده از نوع ACT (نامگذاری Tecfluid) بودند که نقطه خواندن آنها با شناورهای مخروطی که بیشتر به دیدن آنها عادت داریم متفاوت است.

جزئیات فرآیند مونتاژ فلومترهای منطقه متغیر با مخروط های مخصوص کاهش PVC

پکیج پلی الکترولیت شرکت مهار فن ابزار ایران پلی پروپیلن

جزئیات نصب فلومتر

polyaluminium preparation package Polypropylene iran

جزئیات نصب مخروط کاهش پایین تر

polyaluminium preparation package Polypropylene iran

جزئیات نصب مخروط کاهش بالا

پکیج پلی الکترولیت اتومات

فلومترها از قبل مونتاژ شده اند

پکیج پلی الکترولیت

فلومترهای سطح متغیر لوله پلاستیکی سری PS فلومترهایی برای مایعات و گازها با ساختار بسیار فشرده و کم هزینه، با نشانه محلی با مقیاس های کالیبره شده بر حسب l/h، l/min، درصد و غیره هستند.

آنها می توانند سوئیچ هایی را نصب کنند که امکان تشخیص نرخ جریان خاص و ارائه سیگنال هشدار را به یک دستگاه راه دور می دهد. آنها همچنین می توانند یک سنسور مقاومتی با فرستنده 4 تا 20 میلی آمپر متناسب با سرعت جریان را در خود جای دهند.

اگر می خواهید در مورد این نوع فلومترها بیشتر بدانید، این مقاله در مورد چیستی و نحوه عملکرد فلومتر منطقه متغیر می تواند به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *