کارخانه و فناوری اسمز معکوس

کارخانه و فناوری اسمز معکوس

کارخانه RO صنعتی آب آلوده را با عبور دادن آن به یک غشای نیمه تراوا و ارائه بهترین آب خالص تصفیه می کند.

Netsol Water Solutions یک تولید کننده پیشرو در کارخانه تولید RO صنعتی در هند است که نه تنها محصولات تصفیه آب بلکه محصولات تصفیه فاضلاب مانند تصفیه خانه فاضلاب ، تصفیه خانه پساب و مواد بسیار فشرده را نیز تولید می کند. چشم انداز و ماموریت ما حفاظت از منابع زمین و بازپرداخت به مادر زمین است.

کارخانه RO صنعتی چگونه کار می کند؟

آب خام از طریق فیلتر دیسکی پمپ می شود که در آن کلوئیدها و ذرات بزرگ حذف می شوند و بیشتر به فیلتر چند درجه می رسد که کدورت، رسوبات، کثیفی را از آب حذف می کند و به عنوان محافظ برای غشای RO عمل می کند. علاوه بر این، آب به فیلتر کربن فعال می رسد که بو، رنگ، ذرات ریز مانند مواد آلی کلر و غیره را حذف می کند.

سپس آب خام وارد سیستم دوز ضد اسکالانت می‌شود که مواد شیمیایی را در آب پمپ می‌کند تا از تشکیل رسوب روی لبه‌های غشاء RO جلوگیری کند و به دنبال آن فیلتر میکرونی که کدورت را تا 5 میکرون حذف می‌کند. آب در حال فرآیند وارد پمپ فشار می شود که جریان و فشار آب را افزایش می دهد و وارد غشای اسمز معکوس می شود که به حذف کلوئیدهای محلول، باکتری ها، ویروس ها و تمام ذرات با اندازه منافذ کمتر از 0.0001 میکرون کمک می کند.

سپس آب وارد روتامتر می شود (جریان آب نهایی، آب دفع شده و آب در گردش را بررسی می کند). سیستم فرابنفش تعبیه شده در سیستم کارخانه آب RO باکتری های باقیمانده را حذف می کند، ویروس ها بیشتر به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل می کنند. در نهایت آب شیرین و خالص می گیریم تا تشنگی خود را از بین ببرد.

این فرآیند با ورود به سیستم تمیز کردن CIP دوباره تکرار می شود که با برداشتن فلس ها از غشای RO یک دوره عملی را طی می کند و چرخه بدست آوردن آب خالص دوباره تکرار می شود.

فناوری مورد استفاده در کارخانه اسمز معکوس

  1. تصفیه RO
  2. تصفیه UF
  3. تصفیه UV
  4. تصفیه کننده فیلتر شمع
  5. تصفیه کننده فیلتر کربن فعال

تولید کنندگان کارخانه RO صنعتی در هند

شرکت تصفیه آب در هند که ماشین‌هایی تولید می‌کند که باعث صرفه‌جویی و افزایش زندگی می‌شود، بله آب. به عنوان یک تولید کننده پیشرو در تصفیه خانه فاضلاب فشرده ، کارخانه تصفیه پساب فشرده و کارخانه آب تجاری RO . طراحی Netsol Water با توجه به نیاز مشتری و ماشین آلات موجود جمع و جور هستند و به راحتی در هر مکان و همه جا قرار می گیرند.

صنعتی و Netsol Water Solutions کارخانه آب تجاری RO را با ظرفیت های مختلف از 50 LPH تا 500000 LPH (لیتر در ساعت) ارائه می دهد. ظرفیت های ذکر شده با توجه به تعداد افراد یک سازمان است.

هر جرعه آب تازه و خالص را دریافت کنید @Netsol Water Solutions – برترین تولید کننده کارخانه RO صنعتی در هند

مزایای کارخانه RO صنعتی

  1. هزینه نگهداری کم
  2. خلوص تضمین شده
  3. کاملا اتوماتیک
  4. هزینه عملیات کم
  5. ارزش برای پول
  6. مونتاژ آسان

کاربرد کارخانه آب صنعتی RO

  1. کارخانه RO صنعتی مورد استفاده در صنایع تولیدی (دیگ بخار، خودرو، نفت و معدن، داروسازی)
  2. کارخانه RO صنعتی مورد استفاده در صنعت نمک زدایی
  3. کارخانه RO صنعتی مورد استفاده در مدارس
  4. کارخانه RO صنعتی مورد استفاده در پردازش فاضلاب
  5. کارخانه RO صنعتی مورد استفاده در صنعت هتلداری
  6. کارخانه RO صنعتی مورد استفاده در تصفیه آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *