مهندسی ماهر سیستم های آبیاری

چشم انداز. عمل. راه حل ها

سالم نگه داشتن چمن و گیاهان فلوریدا به دانش محلی، تخصص و تلاش مداوم نیاز دارد، آبیاری به میزان مناسب در زمان خشکی و داشتن کنترل کافی برای توقف آبیاری در هنگام بارندگی.

تیم هوور هر روز با آب و هوای فلوریدا کار می کند و ما چالش های خاص آن را درک می کنیم. سیستم های آبیاری ما به گونه ای سفارشی شده اند که چشم انداز شما را سبز جلوه دهند و در عین حال در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کنند.

پیشرو در راه حل های آبیاری برای مناظر فلوریدا

ما به کسب‌وکارها در سراسر فلوریدا کمک می‌کنیم تا راه‌حل‌های آبیاری مناسب را برای حفظ مناظر سبزتر و سالم‌تر و کاهش نیاز به تعمیرات آبیاری به کار گیرند. اگر به دنبال یک شرکت سیستم های آبیاری هستید که مسائل آبیاری منحصر به فرد ارائه شده توسط آب و هوای فلوریدا و چشم انداز آن را درک کند، در مورد مشکلاتی که با آن مواجه هستید با ما صحبت کنید. ما علل ریشه ای را بررسی می کنیم و بهترین راه را برای ارائه راه حل های دائمی برای نیازهای آبیاری محوطه سازی شما توصیه می کنیم.

راه حل ها

طراحی و ساخت ایستگاه های پمپاژ و راه حل های هوشمند آبیاری

ماموریت ما همیشه ایجاد ابزار آبیاری بوده است که به شما در حفظ مناظر خود کمک می کند. چشم انداز ایستگاه پمپ هوور در دهه 1980 پدیدار شد و پیشرفت های مستمر استانداردهایی را برای عملکرد، کیفیت و قابلیت اطمینان تعیین کرده است. ما ایستگاه های پمپ آبیاری پیشرو در بازار و سیستم های تحویل آب قابل اعتماد را متناسب با نیازهای آبیاری فردی شما طراحی، تولید و نصب می کنیم .

تعمیرات و نگهداری پمپ و ایستگاه پمپاژ

تجهیزات آبیاری با کیفیت بالا و برنامه‌های نگهداری پیشگیرانه منظم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تعمیرات غیرمنتظره را به حداقل برسانند. با این حال، در صورت نیاز به هرگونه تعمیر، تیم خدمات میدانی آگاه ما، ایستگاه پمپ آبیاری شما را به سرعت راه اندازی و راه اندازی می کند.

آبیاری هوشمند – هوور فلوگارد

ابزار نوآورانه آبیاری هوشمند Flowguard Hoover به صورت آنلاین در دسترس است تا بتوانید آب خود را از هر کجا که هستید مدیریت کنید. بررسی کنید که سیستم آبیاری شما به خوبی کار می کند و هر زمان که خواستید تنظیمات را تغییر دهید تا مطمئن شوید که چشم انداز شما همیشه منابع آب بهینه را دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *