کارخانه تصفیه پساب (ETP)

کارخانه تصفیه پساب (ETP)

تصفیه خانه پساب یک طرح فرآیندی برای تصفیه فاضلاب صنعتی برای استفاده مجدد یا دفع ایمن آن در محیط زیست است.

• ورودی: فاضلاب صنعتی تصفیه نشده.

• پساب: فاضلاب صنعتی تصفیه شده است.

• لجن: قطعه جامدی است که توسط ETP از فاضلاب جدا می شود.

آشنایی با تصفیه خانه پساب یا ETP

کارخانه تصفیه فاضلاب پساب های صنعتی، آب های آلوده رودخانه ها و دریاچه ها را تمیز می کند و سپس برای استفاده مجدد از آب برای مصارف اضافی روشن می شود. در امتداد چنین خطوطی، آب دوباره مورد استفاده قرار می گیرد و حفظ می شود. در واقع، چنین تصفیه فورانی تضمین می کند که هر گونه آلودگی از آب خارج می شود و آن را قابل استفاده مجدد می کند. بیشتر در صنایعی مانند داروسازی، نساجی، دباغی ها و مواد شیمیایی استفاده می شود که در آن فرصت حداکثر آلودگی آب وجود دارد. با این وجود، نحوه اعمال این درمان ممکن است از صنعتی به صنعت دیگر متفاوت باشد.

تصفیه خانه پساب تضمین می کند که آب آلوده و آلوده صنایع، قبل از رها شدن به طبیعت، مدیریت شده و با هر قطره آن قابل استفاده مجدد می شود. بدون این درمان، نیاز به آب قابل استفاده تمیز برای کارهای خانه برای انسان امکان پذیر نخواهد بود.

مزایای عمده ETP

ETP نقش مهمی در تصفیه فاضلاب صنعتی نیز به عنوان فاضلاب تولید شده از خانوارها ایفا می کند. بسته بندی شده تصفیه خانه های پساب با حذف پساب های تولید شده در تاسیسات به صنایع کوچک و متوسط ​​کمک می کند. در غیر این صورت، ممکن است تصفیه مناسب فاضلاب برای آنها دشوار باشد. آنها همچنین می توانند فضای اضافی برای تصفیه آب آلوده داشته باشند. با این حال، آنها می توانند آب را با هدف تخلیه جامد تصفیه کنند تا مطمئن شوند که فاضلاب می تواند آزادانه جریان یابد. همچنین دفع برخی از سموم قبل از رهاسازی فاضلاب در طبیعت مادر حائز اهمیت است.

• منجر به آب قابل استفاده مجدد تمیز می شود – ETP های تولید شده توسط NetsolWater آب سالم و تمیز را تضمین می کنند. قبل از شروع به کار این تصفیه خانه شگفت انگیز، مردم به سختی می دانستند که آب آلوده و ناخالص اغلب مورد استفاده مجدد قرار می گیرد. ETP ها آب را با از بین بردن سموم از آب تصفیه کردند تا آب سالم و تمیزی به دست آورند.

• در هزینه شما صرفه جویی می کند — همچنین رعایت استانداردها و مقررات صنعت را تضمین می کند.

• سیاره ما را نجات می دهد – ETP ها هرگونه ماده شیمیایی ناامن را از آب حذف می کنند تا آن را تصفیه کرده و برای استفاده مجدد آماده کنند. بنابراین وقتی این آب تصفیه شده وارد کف شود، هیچ اثر منفی بر روی زمین نخواهد گذاشت.

• در مصرف آب صرفه جویی می کند — ETP ها به لطف ارائه خدمات بهتر به مادر طبیعت، ساده ترین راه هستند.

ETP همچنین به عنوان یک صنعت به تصفیه فاضلاب تولید شده از خانوارها کمک می کند. فرآیند تصفیه منجر به آب تمیز قابل استفاده مجدد می شود که مانند آب و سیاره ما در پول شما نیز صرفه جویی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *